zaterdag 13 oktober 2007

Vlucht AA 89

'The Bean' in Millenium Park
Me and Judd
Halloween- versiering bij de McManus, Pete's buren











Tiny's vlucht van Brussel naar Chicago is vertrokken met 2u20 vertraging.
Dit heeft als gevolg dat ze haar aansluiting naar Phoenix ook zal missen. Gelukkig is er 's avonds nog een vlucht naar Phoenix maar met als gevolg dat haar reistijd verlengd wordt met zeker 4u30. Ik heb zojuist bij AA geïnformeerd of ik ook niet de avondvlucht kon nemen doch er was nog enkel plaats in First Class...

Donderdag 11 oktober zou ik met Peter meegaan naar een conferentie over industriele vastgoed. Doch op de allerlaatste moment zijn de plannen gewijzigd.
Ik had via Wim contact met een medewerker, Judd, van Porsche. Wim vroeg hem of ik niet eens kon langskomen. Was er die dag toch juist een evenement. Alle nieuwe klanten van Porsche werden uitgenodigd om op een circuit te komen rijden. En ik was bij de gelukkige! Heel de dag toerkes rijden en daarbij nog lekker eten!

Op 31 oktober wordt hier Halloween gevierd. Bij veel mensen en zelfs in de inkomhal van het stadhuis, hangt er Halloweenversiering. Toch ongelooflijk hoe de mensen hier reeds een maand op voorhand daar naar toeleven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Biebel & Buba !
Alles goed? Hopelijk hebben jullie mekaar gevonden? De start van Biebel ging een beetje de mist in... spijtig!
Laat nog eens iets weten en posten die leuke foto's. Mooi, die 'boon'.
Heb je trouwens met die vetgele Porsche gereden?
Je kan ons altijd bellen op het 001-nummer, hé.
Grtoejes!
-BK- & family.