donderdag 8 november 2007

Seaworld

Dinsdag 6 november

Problemen bij de ingang van Seaworld. Ik had al eerder ondervonden dat mijn creditkaart af en toe dienst weigerde. Nu dus weer. Ergens de Amerikaanse klantennummer van American Express gevraagd en daar naartoe gebeld. Na mijn uitleg en een wachtmuziek kwam ik ineens in België terecht. No big deal voor hen, omdat ik mijn kredietkaart de laatste maand zoveel had gebruikt in het buitenland, moest er opnieuw een security check gedaan worden om zeker te zijn dat ze niet in verkeerde handen was terecht gekomen. Na het telefoontje werd mijn kaart direct aanvaard om m'n ticket te betalen.

Seaworld is natuurlijk een geweldig park. Vele shows, en daar kunnen de Amerikanen toch wat van. Hierbij nog een kleine anekdote: bij de dolfijnen mocht iemand uit het publiek meedoen. Een zesjarig jongentje was de gelukkige die de dolfijnen mocht voederen en aanraken. Op de vraag hoe de dolfijn aanvoelde, antwoorde hij spontaan: Like a hot dog!












'The Killer Whale'




1 opmerking:

Paul Boumans zei

Beste Jurgen en Tiny,

Voor jullie fantastische reis is er maar 1 woord : "ongelooflijk". Zoveel moois en zo een verscheidenheid op 5 weken States !
Wanneer wijzelf een Amerika reis plannen zullen jullie reisverhalen zeker als leidraad dienen. Ofwel hebben we misschien wel een koppel ervaren reisleiders nodig ...
Maar inderdaad "mooie liedjes duren niet lang". Alhoewel, 5 weken verlof is niet niks. Vandaag vertrekken jullie terug richting Europa, wellicht met weemoed maar ongetwijfeld met een enorm pak mooie herinneringen !
Tot morgen.
Beste groeten,
Papa en mama.